پنل کاربری

نسخه پایه

  • ارسال ها
    • ارسال گروهی(ارسال از دفترچه)
    • ارسال سریع
    • ارسال از فایل اکسل
    • ارسال زمان بندی شده
    • ارسال پیامک بصورت فلش
    • ارسال نظیر به نظیر بصورت تکی و گروهی از فایل اکسل
    • ارسال دوره ای با یکبار برنامه ریزی
    • استفاده از چند شماره اختصاصی برای ارسال ودریافت
    • ارسال مجدد پیامک های ارسال نشده
  • تشخیص خودکار
    • قابلیت تشخیص شماره تکراری در فایل اکسل وجلوگیری از ارسال به شماره های تکراری
    • قابلیت تشخیص خودکار متن فارسی از انگلیسی
  • دفترچه تلفن
    • قابلیت ایجاد دفترچه تلفن پیشرفته
    • مدیریت مخاطبین و تعیین تاریخ رویداد
  • خرید شارژ
    • قابلیت شارژ بصورت الکترونیکی
    • قابلیت خرید آنلاین شماره اختصاصی وثبت فیش بانکی
    • قابلیت خرید آنلاین امکانات اضافی
  • جستجو و استفاده سریع
    • امکان جستجو در پیامک ها
    • ثبت متن های پراستفاده
  • گزارشات و تدابیر امنیتی
    • گزارش گرافیکی و عددی از تعداد ارسال ها ودریافت ها
    • گزارش دقیق ارسال ها
    • گزارش تراکنش های مالی
    • گزارش ورودها و استفاده ها
  • سیستم هوشمند
    • مدیریت مناسبت ها و رویدادها
    • قابلیت مدیریت از طریق موبایل

نسخه حرفه ای

  • همه امکانات نسخه پایه
  • ارسال ها
    • ارسال انبوه (بالک اس ام اس) , ارسال منطقه ای , ارسال بر اساس کد پستی , ارسال بر اساس پیش شماره
    • ارسال از بانک شماره
  • دفترچه تلفن
    • وارد کردن مخاطبین از فایل اکسل
  • سیستم هوشمند
    • ارسال هوشمند
    • پاسخگویی خودکار (منشی)
    • برگزاری مسابقه
    • تولید نظرسنجی
    • امکان انتقال شماره اختصاصی به روی موبایل کاربر ( دایورت)

نسخه تبلیغاتی (ارسال انبوه)

مزایای پنل فراسیستم

اطلاع رسانی و تبلیغات از طریق اس ام اس دارای مزایای بسیاری می باشد که در ذیل فهرست می گردد:

• توزیع بسیار سریع و آسان
• ارزانی تبلیغات
• راندمان بالای مشاهده تبلیغ از طریق "اس ام اس"
• تاثیر گذاری بالای تبلیغات از طریق " اس ام اس" نسبت به دیگر شیوه ها
• همه گیر بودن تبلیغات از طریق اس ام اس
• به روز بودن تبلیغات از طریق اس ام اس

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای مشاغل

1- پس از خروج ثبت نام کنندگان میتوان پیامکی ارسال کرد جهت تشکر از حسن انتخاب آنها. اين پيام ميتواند در قالب يك پيام فرهنگي يا آموزشي باشد. مثلا :با استعداد متوسط اما پشتکار متوسط به هر چه بخواهید می رسید.
2- از آنان بخواهید ایده ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند.(صندوق انتقادات)
3- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به آنها نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.(ماژول مناسبتها)
4- موفقیت هایی را که کسب کرده اند با ارسال پیامک به آنها یادآور شوید.
5- در مناسبتهای زمانی مختلف با برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جایزه ارتباط خود را با آنها حفظ نمایید.
6- ارسال پيامك براي دعوت براي شركت در جلسه،‌ همايش يا برنامه هايي كه مركز براي اعضا يا خانواده ها در نظر گرفته است.
7- ارسال پيامك براي اطلاع رساني از دوره هاي جديد قابل ارائه با ذكر تاريخ و ساعت جهت ثبت نام

1- سيستم نوبت دهی به بیمار
2- اعلام نتایج ازمایش با سیستم پاسخگویی خودکار(ارسال کد ازمایش به شماره ****3000 و دریافت پاسخ يا اعلام زمان آماده شدن جواب يا ...)
3- اعلام هزینه ترخیص بیمار به صورت کلی
4- اعلام درج دستورات پزشکی-یادداشتهای پرستاری(نکات پرستاری که باید همراه رعایت کنه) به شماره همراه بیمار
5- اعلام وضعیت بهبود بیمار و مشخص کردن مراجعه بعدی به پزشک مورد نظر بعد از ترخیص
6- دستورات لازم براي مصرف دارو توسط بيمار و توصيه هاي لازم براي ايام بعد از ترخيص
7- ایجاد بخش نظر سنجی در خصوص خدمات قابل ارائه.
8- پیشنهادات و انتقادات نسبت به خدمات بیمارستان و بخش های مربوطه اعم از ای سی یو -سی سی یو -پرستاری -و ....
9- ارسال پيامك براي پرسنل و همكاران بيمارستاني به مناسبت ايام ملي و مذهبي
10- ارسال پيام در مورد اعمال تغييرات احتمالي در شيفت بندي پرسنل
11- ارسال پيامك بصورت روزانه يا هفتگي در قالب پيامهاي فرهنگي و ...

1- اعلام زمان انتخاب واحد به تفکیک رشته های دانشگاهی
2- اعلام نمرات هر دانشجو بصورت اختصاصي
3- نظر سنجی در خصوص امکانات دانشگاه (در خصوص سالن تربیت بدنی، سلف دانشگاه، فضای سبز دانشگاه، کارگاه های فنی،‌ ازمایشگاه ها و ... )
4- گرفتن انتقادات و پیشنهادات و نقطه نظرات در مورد بخشهاي مختلف مجموعه
5- اعلام مانده حساب به دانشجویان یا تاریخ سر رسید اقساط شهریه
6- در صورت لغو کلاس به جای اطلاع رسانی در تابلو اعلانات اطلاع رسانی با اس ام اس صورت بگیرد .
7- اعلام تاريخ شروع امتحانات + تاريخ برگزاري امتحان هر درس
نكته :‌ نرم افزار ارائه شده داراي بخشي به نام سرويسهاي ويژه ميباشد كه اين امكان را براي مجموعه فراهم مي آورد كه هزينه پيامكهاي ارسالي را در قالب فروش كارت شارژ از درخواست كننده خدمات (دانشجو) اخذ نمايد.
در بخش سرويسهاي ويژه خدمات ذيل از طريق ارسال پيامك انجام ميپذيرد.‌
• انتخاب واحد
• درخواست ارسال كالا (مثلا كتاب يا جزوه به آدرسي كه قبلا اعلام شده است)
• امكان بروزرساني اطلاعات دانشجو توسط خودش
• دريافت ريز نمرات و كارنامه بصورت اختصاصي
• و ...
كه كلا از طريق ارسال پيامك ميباشد امكان پذير ميباشد . لازم به ذكر است كه اين اطلاعات براي هر كدام از دانشجوها اختصاصي بوده و با توجه به شماره موبايل اعلام شده و كد دانشجويي ارسالي مطابقت داده شده و پس از آن خدمات درخواستي انجام ميپذيرد. بدين صورت امكان اطلاع از اطلاعات هر دانشجو فقط براي خودش ميسر ميباشد .

1- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید. مثلا : مشتری گرامی عرضه مدلهای جدید کیف لپ تاپ شروع شد.
2- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که براي مشتريان قديمي در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.
3- ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف
4- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر میگیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.
5- تبريك مناسبتهاي خاص مثل تولد و ...
6- استفاده از سيستم پاسخگويي خودكار براي ارسال مشخصات كالاهاي موجود . مثلا با ارسال عدد 1 مشخصات كالاي X براي مشتري ارسال ميشود.

1- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
2- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
3- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.(10 ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.)
4- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
5- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.(بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: 9 صبح محل اجتماع: لابی هتل)
6- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.(مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را پاسخ دهید)
7-در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.(تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان قبلی)
8- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
9- ایجاد بخش نظر سنجی در بخش های مختلف اعم از بخش بوفه ازاد-خدمات-سرویس ها-نظافت-پاسخگویی به مشتری و ......
10- ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات برای بخش های کلیدی

1- انتشار اخبار سازمان(بازدید استاندار محترم و هیئت همراه از سازمان، فردا ساعت 9صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.)
2- دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی
3- فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی
4-نظر سنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد مثال :‌نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟ 1- خیلی خوب 2- خوب 3- متوسط 4- ضعیف)
5- ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
6- ارسال پیام انگیزشی به کارکنان
7-اعلام میزان حقوق یا میزان پاداش درنظر گرفته شده اخر ماه برای کارمندان قبل از تحویل فیش
8-اعلام خدمات خاص برای کارمندان نمونه با توجه به نظر خود کارمندان
(کارت هدیه(1)-بن خرید(2)-بلیت سینما(3)-کوهستان پارک(4) و ....) 9- ارسال پيامكهاي فرهنگي و جذاب بصورت روزانه يا هفتگي براي پرسنل
10- اعلام جلسات مديران از طريق پيامك با امكان قابليت گزارشگيري ( در مورد رسيدن يا نرسيدن پيامك به موبايل مد نظر)

1- از کارکنان بخواهید ایده ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند.(صندوق انتقادات و پيشنهادات)
2- موفقیت های کاری مجموعه را با ارسال پیامی به کارکنان تبریک بگویید تا آنها احساس مالکیت داشته و خود را در موفقیت ها شریک بدانند.
3- اعلام محصول جدید به عموم - **** شرکت صنایع غذایی قدس رضوی مقرر دارد محصولات جدید خود را با برند جدید تینوس به مشتریان خوش ذائقه خود عرضه می نمائید. ****
4-اعلام مطالب ارزشمند و گران بها در زمینه صنایع غذائی و صنعت غذا
5- معرفی محصول از نظر خاصیتها و ویژگی های خاص : *** hfcs جایگزین مناسب وطبیعی برای شکر ****
6- مراکز پخش مواد غذایی میتوانند با سیستم پاسخگویی خودکار مشخصات درخواستی اعم از تعداد موجود ،قیمت ،برند محصول را به کارخانجات صنایع غذایی اعلام کنند . *** 1 ------------------- روغن 4 کیلویی -افتاب - 25.000 ت
7- طرح نظرسنجي پيامكي در مورد محصولات ارائه شده توسط كارخانه از سوي مشتريان و استفاده كنندگان
8- انجام مسابقات پيامكي براي مشتريان و استفاده كنندگان محصولات كه هم از جنبه هاي تبليغاتي و تشويقي موثر ميباشد.

1- دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی.
2- دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ
3- اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک(مشترک گرامی، اشتراک شما این ماه پایان می یابد)
4- ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن.
5- اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان(شماره جدید منتشر شد، ویژه نامه نوروزی را از روزنامه فروشی ها بخواهید)
6- برگزاری مسابقه پیامکی :مطرح کردن سوال در مجله یا نشریه یا روزنامه و گرفتن پاسخ و قرعه کشی از طریق نرم افزار .
7- برگزاری نظرسنجی پیامکی(به نظر شما کدام بخش نشریه جذاب تر است؟ 1- مصاحبه ویژه 2- گزارش 3- سرگرمی 4- نگارخان)
8- ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها(امکان تبریک در مناسبتهای خاص یا عمومی از جمله تبریک تولد مخاطبین در تاریخ های ثبت شده
9- جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد(ارسال پیامک جهت دعوت از شرکتهایی که میتوانند به عنوان اسپانسر نشریه شما عمل نمایند )
10- ارسال اخبار به شهروندان
11- صندوق پیامکهای مخاطبان برای بخش خبرنگاران -مدیرمسول -سردبیر(نظرسنجی یا انتقادات و پیشنهادات برای این بخش ها)
12- ارسال اخبار فوری -اخبار سراسری -اخبار محلی -خلاصه اخبار
13- ارسال اخبارهای هر بخش با استفاده از ماژول پاسخگویی خودکار (مثلا بخش اجتماعی-ورزشی و ...)
14- ارسال جواب جداول مطرح شده در روزنامه ها و نشریات
15- ارسال قیمتهای سهام -ارز -سکه و ...

1- ارسال پیامک در مورد امتیازات شرکت بیمه ای(تخفیفات و موارد تعریف شده)
2- ارسال پیامک برای تشکر از مشتریانی که بیمه شما را انتخاب کرده اند .
3- ارسال پیامک در خصوص پایان قرارداد(ماژول مناسبتها)
4- اعلام سررسید بیمه مشتری با ارسال یک پیامک
5- ارسال پیام تبریک به مناسبتهای خاص به مشتریان
6- اطلاع رسانی به مشتریان در مواقع اتمام دوره بیمه و تمدید آن
7- اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات جدید بیمه ای
8- ارتباط دو طرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری
9- آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال یک پیام کوتاه
10- برگزاری نظرسنجی ومسابقات
11- ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگی خود
12- ارسال پیامک برای گروه خاص
13- ارسال پیامک برای منطقه ی خاص
14- ارسال پیامک برای کد خاص

1- معرفی خدمات بانکی به مشتریان (سیستم پاسخگویی خودکار)
2- اعلام پایان مهلت سپرده به مشتریان (ماژول مناسبتها)
3- اعلام نرخ های سود برای اطلاع به مشتریان
4- اعلام حضور مشتریان در خصوص تکمیل مدارک
5- ایجاد بخش نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده يا نحوه برخورد با ارباب رجوع و ...
6- صندوق انتقادات و پیشنهادات در مورد ارائه انتقادات و پيشنهادات سازنده به مسئولين مثلا : انتقادات و پيشنهادات خود را بصورت مستقيم با ارسال پيامك به شماره ****3000 با مديريت در ميان بگذاريد.
7- فرستادن اس ام اس به مناسبتهاي ملي و مذهبي
8- ارسال اس ام اس تبريك تولد به مشتريان و پرسنل
9- اعلام قدرداني و تشكر از مشتريان بابت افتتاح حساب
10- اعلام ديركرد قسط وام يا سررسيد وامها
11- اعلام تراكنشهاي انجام شده از طريق اس ام اس
12- اعلام وارد شدن به اينترنت بانك و انجام تراكنشهاي مالي از طريق اس ام اس

1- برای ارسال دعوت نامه جلسات اولیا و مربیان به جای استفاده از کاغذ و صرف وقت و هزینه بالا برای تکثیر و توزیع از دعوت نامه پیامکی استفاده کنید.
2- با ارسال پیام کوتاه به همکاران، جلسات شورای دبیران را اطلاع داده و در مقاطع زمانی مختلف زمان برگزاری آن را یادآور شوید.
3- زمان توزیع کارنامه دانش آموزان را با ارسال پیامک به والدین اعلام کنید.
4- موارد انضباطی دانش آموزان و درخواست حضور والدین آن ها در مدرسه را با پیامک به صورت مستقیم به والدین اطلاع دهید.
5- زمان شروع ثبت نام و فعالیت های فوق برنامه را از طریق پیامک به دانش آموزان و والدین آن ها گوشزد کنید..(ثبت نام کلاس های تست زنی پیشرفته فقط تا پایان هفته فرصت دارید)
6- با ارسال یک پیام زمان برگزاری آزمون های مهم را به اطلاع والدین برسانید.(ولی محترم دانش آموز آزمون ریاضی فرزند شما روز یکشنبه آینده به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود)
7- با ارسال پیامک والدین را پیش از رسیدن دانش آموز به خانه در جریان موفقیت های دانش آموزان قرار دهید.
8- در بازه های زمانی مناسب برای دانش آموزان و والدین آن ها پیام های تربیتی و انگیزشی بفرستید.
9- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به دانش آموزان و والدین نشان دهید مدرسه با آنها حس مشترکی دارد.
10- گروهبندی دانش اموزان بر اساس پایه تحصیلی و هم چنین کلاسی
11- ارسال پیامک جهت اموزش لغات زبان برای بالا بردن انیگیزه دانش اموز و تقویت دایره لغات
12- ایجاد بخش نظر سنجی در قسمتهای مختلف مدرسه
13- ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات
14- ارسال پیامک به دانش اموزان در چندین مرتبه به صورت اتومات با ماژول مناسبتها (جهت برگزاری امتحان)
15- اعلام نمرات هر درس به والدین(نمرهای میان ترم یا پایان ترم) پاسخگویی خودکار یا سرویس ویژه

1- اعلام جدیترین محصولات به مشتریان
2- اطلاع رساني در مورد شرایط تخفیف ویژه
3- ارسال پیامک براي تاريخ رسيد دعوتنامه تحويل خودرو يا اعلام تاريخ تحويل خودرو به مشتري
4- ارسال پيامك با توجه به مناسبتهاي ملي و مذهبي
5- انجام طرح نظرسنجي در مورد خدمات ارائه شده در نمايندگي در خصوص مواردي همچون گارانتي محصولات و خدمات پس از فروش
6- ايجاد صندوق انتقادات و پيشنهادات پيامكي
7- منشي آنلاين و پيامكي براي پاسخگويي به سوالات متداول مشتريان
8- و هر آنچه شما از يك سامانه ارسال و دريافت پيام كوتاه خواسته باشيد ...

1- اعلام جلسات اتحاديه . با ذكر تاريخ ، ساعت و مكان
2- اعلام ساعت بازکردن مغازه ها و بسته شدن مغازه ها به صورت کلی
3- اعلام مدت زمان مانده تا تاريخ تمدید جواز کسب. مثلا : مهلت جواز کسب شما رو به اتمام است لطفا اقدامات لازم را انجام دهید.
4- ارسال پيامكهاي تبريك و تسليت با توجه به مناسبتهاي ملي و مذهبي براي اعضاء
5- اطلاع رساني در مواردي كه نياز به اطلاع كليه اعضا ميباشد . مثلا تغييري دربخشي از قوانين اتحاديه و موارد مشابه و يا دعوت براي شركت در مراسمي خاص.
6- اطلاع رساني هاي خاص اعضا مثل هزينه ها و تعرفه هاي حق عضويت و مدارك لازم براي تمديد عضويت

1- اطلاع رساني سريع، كم هزينه و قابل گزارش گيري به پرسنل و اعضاء
2- ارسال پيامهاي تبريك و تسليت با توجه به مناسبتهاي ملي و مذهبي براي مخاطبين و اعضا
3- اعلام واریز حقوق
4- ارسال بخشنامه ها و موارد خاص به اعضا از طريق ارسال پيامك.
5- امكان گروه بندي مخاطبين با توجه به طبقه بنديهاي مورد نظر مجموعه بعنوان مثال : بر اساس واحد و مركز شغلي : مديران – كارمندان – كارگران و ...
6- امكان برگزاري نظر سنجي در خصوص بخشهاي مختلف و جلب نظرات ارباب رجوع يا پرسنل
7- امكان ايجاد صندوق انتقادات و پيشنهادات

1- ارسال گروهي پيامهاي كوتاه به گروه های مد نظر از جمله اعلام زمان برگزاری جلسات مختلف، وضعیت سهام عدالت، وضعیت وام مسکن یا ارسال فیشهای حقوقی با توجه به کد جانبازی مربوطه برای خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و ...
2- زمانبندي ارسال پيام كوتاه در تاريخها و زمانهاي مختلف بدون حضور اپراتور
3- نظرسنجي در مورد خدمات سازمان ارئه شده از طريق SMS
4- امكان ارسال گروهي پيام از همراه مدیریت يا ساير افراد مجاز تعريف شده، تنها با ارسال يك پيام توسط موبايل به شماره اينترنتي تخصيص داده شده، بدون نياز به اتصال به اينترنت
5- امکان پاسخگويي خودكار و24 ساعته به سئوالات مخاطبین از طریق دريافت SMS و ارسال پاسخ به آنها
6- امکان ارتباط مدير با پرسنل سازمان
7- امکان دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات مخاطبین

1- اگاهی به مخاطبین در خصوص فعالیتها و اقدامات جدید
2- اعلام برنامه های خاص به مناسبتهاي خاص ملي و مذهبي مثلا ماه محرم يا ايام دهه فجر و ...
3- ارسال پیامک به صورت زمانبندی برای شرکت در جلسات از قبل تعیین شده
4- اطلاع از جلسات همیشگی مثلا اعلام تاریخ ، ساعت و مکان هر هفته از طریق پیامک .
5- ارسال پيامهاي مختلف فرهنگي از قبيل حديث ،‌شعر و ... بصورت روزانه براي همه يا گروه هاي خاص

1- جذب حامی
2- معرفی طرح های کمیته مانند :‌ طرح اکرام -طرح ازادی محکومین -حمایت مالی و معنوی و دعوت از مردم براي شركت در آنها
3- اعلام شماره حساب جهت واریز نقدی * شماره حساب ********01000 صادرات جهت کمکهای نقدی شما هموطن عزیز *
4- اعلام شماره حساب طرح های مختلف » * کلید واژه اکرام -------- شماره حساب 01000.... * ازادی -------- شماره حساب 02000.... *
5- گروه بندی خیرین به بخشهای : اکرام - مسکن- سلامت - و ...
6- انتقادات و پیشنهادات
7- فراخوان عمومی * کمیته امداد با طرح های متعدد منتظر شما هموطن خیر میباشد *
8- گروه بندی پرسنل به بخش های مختلف
9- ارسال پیامک با توجه به مناسبتهاي ملي و مذهبي و تقارن اين مراسم با طرحهاي كميته امداد
10- ارسال پیامک تشکر بعد از پرداخت خیرین * جناب اقای .... عمل خیرتان را ارج مینهیم و آرزوی توفیق از خدا را برای شما خواهانیم *

تعهدات

• مسؤليت ايجاد امنيت در سمت گره‌هاي متعلق به خريدار، كاملاً به عهده و متوجه متعهد میباشد.

• خریدار متعهد مینماید هرگاه به علت بروز مشكلات يا شرايط بحراني اعلام شده از سوي شركت هاي اپراتور تلفن همراه كشور و يا مراجع ذيصلاح قانوني، فروشنده مجبور به وضع محدوديت‌هايي در زمانبندي انتقال پيامك ها شود،‌ ضمن پذيرش شرايط بروز‌يافته، موظف و متعهد به رعايت زمان‌بندي مذكور مي‌باشد.

• متعهد مجاز به ارسال پيامك بصورت ناشناس نمي‌باشد (پيام ناشناس پيامي است كه گيرنده پيام در زمان دريافت، قادر به شناسايي هويت فرستنده پيامك نباشد). متعهد موظف است هويت شخص ارسال‌كننده پيامك را اعم از حقيقي و حقوقي احراز نمايد تا در مواقع لزوم، امكان شناسايي و معرفي وي به مراجع ذي‌صلاح وجود داشته باشد.

• مسئوليت كليه عواقب ارسال پيامك ناشناس كه نتيجتاً باعث وارد آمدن خسارت و يا اعمال جريمه از سوي اپراتورهاي تلفن همراه كشور و يا ساير مراجع ذيصلاح قانوني به فروشنده گردد، به طور كامل به عهده و متوجه متعهد مي‌باشد و فروشنده از اين بابت مصون و مبري است.

• متعهد موظف به رعايت ضوابط، استانداردها و دستورالعمل‌هاي ابلاغي آتی از سوي مراجع قانونی ذیصلاح و شركت ارتباطات سيار، كه به شكل كتبي از طرف فروشنده به متعهد ابلاغ مي‌شود، مي‌باشد.

• متعهد موظف به رعايت کلیه قوانين دولت الكترونيك می باشد.

• متعهد در ارسال پيام‌هاي تجاري نبايد از Header هاي فريبنده جهت مخفي نمودن هويت فرستنده استفاده نمايد و همچنين نبايد از عناوين موضوعي اشتباه يا گمراه‌كننده استفاده نمايند.

• متعهد بايد محدوديت‌هاي شبكه و SMS-Center را در ارائه سرويس‌ها در نظر بگيرد.

• متعهد تعهد مینماید هرگاه بنابه درخواست مراجع قانوني و بازرسي مطابق ضوابط، نسبت به ارائه اطلاعات مورد درخواست این مراجع اقدام نمايدودر غیر اینصورت فروشنده مجاز به ارائه اطلاعات درخواست شده میباشد.

• متعهد تعهد مینماید محتواي پيام ارسالي با اصول و قوانین اساسي جمهوري اسلامي ايران مغايرت نداشته و در تضاد نباشد.

سوالات متداول

...
چگونه می توانم دمو سامانه را ببینم ؟
...
با ورود به پنل کاربری و انتخاب گزینه دموی سامانه ودرج کلمه farasystem در دو قسمت user و password می توانید دمو سامانه را مشاهده کنید.
...
قیمت ها را کجا باید ببینم؟
...
برای مشاهده قیمت ها به قسمت تعرفه ها از منوی بالای صفحه مراجعه کنید.
...
چرا سرویس های فرا سیستم به نسبت بعضی ارائه دهندگان گرانتر است؟
...
شرکت فرا سیستم تولید کننده نرم افزار سامانه پیام کوتاه می باشد و از جایی نمایندگی نگرفته است و همچنین با پشتیبانی 100%تضمین شده علاوه بر بروز کردن پنل ها خود پنل های کاربران و نمایندگان خود را نیز بروز می کند.
...
مدت زمان واگذاری پنل ها سالیانه است یا دائمی؟
...
مدت زمان واگذاری پنل ها برای کاربران دائمی می باشد.
...
شماره پیامک سالیانه است یا دائمی؟
...
شماره پیامک ها سالیانه می باشد و هر سال باید تمدید شوند.
...
من برای انجام کارهایم به دو شماره نیاز دارم،آیا باید دو سرویس بخرم؟
...
نخیر شما می توانید از چندین شماره اختصاصی در پنل خود استفاده کنید.
...
حداقل شارژ اعتبار در هر بار چقدر است؟
...
حداقل شارژ اعتبار برای کاربران 100،000 ریال می باشد.
...
نحوه شارژ اعتبار چگونه است؟
...
نحوه شارژاعتبارهم بصورت آنلاین با استفاده از کارت های عضو شتاب و همچنین با واریز به حساب شرکت و ارسال تصویر فیش از طریق ایمیل یا فکس و یا بصورت حضور در شرکت.
...
آیا دلیوری هزینه دارد؟
...
نخیر شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از دریافت گیرندگان خود با خبر شوید.
...
اگر پیامک نرسد هزینه اش کسر می شود؟
...
بلی هزینه هر پیامکی که از سامانه ارسال شود و به مخابرات برسد، بدون توجه به وضعیت نهایی آن از اعتبار کاربر کسر می شود.

توضیحات پنل کاربری

معرفی فرا اس ام اس، آموزش پنل کاربری، ارسال و دریافت پیام کوتاه

دانلود فایل

برای مشاهد دموی پنل از مشخصات زیر استفاده کنید

Username: farasystem Password: farasystem